تامر حسين يُعلن تصالح عمرو دياب وعمرو مصطفى

كشف الشاعر تامر حسين عن تصالح المطرب عمرو دياب مع الملحن عمرو مصطفى، بعد الأزمة التي نشبت خلال الساعت الماضية. تصالح عمرو دياب وعمرو مصطفى

أوضح تامر حسين عبر فيسبوك قائلا: “مفيش أى خلافات أو زعل بين أخواتى الكبار الفنان عمرو دياب والملحن العبقرى عمرو مصطفى، مجرد سوء تفاهم بسيط وكلنا عيله وفريق واحد وقوتنا فى اتحادنا دايماًودايماً ناجحين ومكسرين الدنيا سوا”.

كما نشر صورة من توضيح عمرو مصطفى لانتهاء الأزمة، وتأكيده على اعتزازه بالعلاقة التي تجمعه بعمرو دياب.

تابع تامر حسين في منشور لاحق: “عمرو دياب كبيرنا وفوق راسنا جميعاً وأكتر واحد صاحب أفضال ع الكل ولا يقدر حد يمسه بكلمة كلنا عارفين قيمته وغلاوته عندنا ومواقفه العظيمة مع كل واحد فينا”.

قبل أن يضيف “عمرو دياب ضهرنا وسندنا وشهرتنا وكلنا شايلينه فوق راسنا دى الخٌلاصة بمنتهى الأمانة والله وكلمة حق ف حق الراجل المحترم ده وحانفضل كلنا أهله واخواته ورجالته وفريق عمله واستنوا البوم يليق بيكم بإذن الله نشرفه”.

يذكر أن الفنان عمرو مصطفى كان قد عبر عن استياءه بسبب استخدام أغنية “يتعلموا” التي لحنها، كجزء من إعلان فودافون الذي قدمه عمرو دياب في شهر رمضان الحالي.

مفيش اى خلافات أو زعل بين اخواتى الكبار الفنان عمرو دياب والملحن العبقرى عمرو مصطفى مجرد سوء تفاهم بسيط وكلنا عيله وفريق واحد وقوتنا فى اتحادنا دايماًودايماً ناجحين ومكسرين الدنيا سوا 💪

Posted by TAMER HUSSIEN on Saturday, May 18, 2019

ياجماعة الخٌلاصة عمرو دياب كبيرنا وفوق راسنا جميعاً وأكتر واحد صاحب أفضال ع الكل ولا يقدر حد يمسه بكلمة كلنا عارفين…

Posted by TAMER HUSSIEN on Saturday, May 18, 2019

تصالح عمرو دياب وعمرو مصطفى

نرشح لك: شيرين: أنا خجولة وإسمي الحقيقي أشجان

شاهد: أين اختفى هؤلاء!!

أوضح تامر حسين عبر فيسبوك قائلا: “مفيش أى خلافات أو زعل بين أخواتى الكبار الفنان عمرو دياب والملحن العبقرى عمرو مصطفى، مجرد سوء تفاهم بسيط وكلنا عيله وفريق واحد وقوتنا فى اتحادنا دايماًودايماً ناجحين ومكسرين الدنيا سوا”.أوضح تامر حسين عبر فيسبوك قائلا: “مفيش أى خلافات أو زعل بين أخواتى الكبار الفنان عمرو دياب والملحن العبقرى عمرو مصطفى، مجرد سوء تفاهم بسيط وكلنا عيله وفريق واحد وقوتنا فى اتحادنا دايماًودايماً ناجحين ومكسرين الدنيا سوا”.أوضح تامر حسين عبر فيسبوك قائلا: “مفيش أى خلافات أو زعل بين أخواتى الكبار الفنان عمرو دياب والملحن العبقرى عمرو مصطفى، مجرد سوء تفاهم بسيط وكلنا عيله وفريق واحد وقوتنا فى اتحادنا دايماًودايماً ناجحين ومكسرين الدنيا سوا”.أوضح تامر حسين عبر فيسبوك قائلا: “مفيش أى خلافات أو زعل بين أخواتى الكبار الفنان عمرو دياب والملحن العبقرى عمرو مصطفى، مجرد سوء تفاهم بسيط وكلنا عيله وفريق واحد وقوتنا فى اتحادنا دايماًودايماً ناجحين ومكسرين الدنيا سوا”.