خوفًا من الحسد.. إسراء عبد الفتاح لأحد متابعيها: "ربنا ياخدك"

إسراء عبد الفتاح لأحد متابعيها
هبة خالد

استاءت الفنانة إسراء عبد الفتاح، نجمة مسرح مصر، من تعليق أحد متابعيها على صورة زوجها الفنان حمدي المرغني، وهو يحمل ابنتهما.

نرشح لك: هاني سرحان مؤلف “الاختيار 2”


نشرت “عبد الفتاح” عبر حسابها الشخصي بموقع “انستجرام” صورة زوجها وهو يحمل ابنتهما، وعلقت عليها كاتبة: “عيد أب سعيد مع أفضل أب”.

فوجئت بتعليق من أحد متابعيها على الصورة كتب فيه: “احنا السنة علينا سودة كلنا إلا الراجل ده.. أوف حظه بالسما برمضان ما سبش مسلسل إلا لما طلع فيه ودلوقتي عنده بيبي وعايش وياه وفرحان.. حتى أوس أوس اللي مثل معاه ابنه مات وما سلم من هالسنة إلا هو عمال ينجح ويعمل فلوس وفرحان بكل حاجة اووف على حظه”.

صدمت “عبد الفتاح” من التعليق السابق، ولم تجد ردا غير “ربنا ياخدك”، لتعبر عن استيائها من هذا المتابع.

يذكر أن حمدي الميرغني واسراء عبد الفتاح، تزوجا عام ٢٠١٧، ولديهما ابنة تدعى تمارا.

تفاجأت بتعليق من أحد متابعيها على الصورة كتب فيه: “احنا السنة علينا سودة كلنا إلا الراجل ده.. أوف حظه بالسما برمضان ما سبش مسلسل إلا لما طلع فيه ودلوقتي عنده بيبي وعايش وياه وفرحان.. حتى أوس أوس اللي مثل معاه ابنه مات وما سلم من هالسنة إلا هو عمال ينجح ويعمل فلوس وفرحان بكل حاجة اووف على حظه”.تفاجأت بتعليق من أحد متابعيها على الصورة كتب فيه: “احنا السنة علينا سودة كلنا إلا الراجل ده.. أوف حظه بالسما برمضان ما سبش مسلسل إلا لما طلع فيه ودلوقتي عنده بيبي وعايش وياه وفرحان.. حتى أوس أوس اللي مثل معاه ابنه مات وما سلم من هالسنة إلا هو عمال ينجح ويعمل فلوس وفرحان بكل حاجة اووف على حظه”.تفاجأت بتعليق من أحد متابعيها على الصورة كتب فيه: “احنا السنة علينا سودة كلنا إلا الراجل ده.. أوف حظه بالسما برمضان ما سبش مسلسل إلا لما طلع فيه ودلوقتي عنده بيبي وعايش وياه وفرحان.. حتى أوس أوس اللي مثل معاه ابنه مات وما سلم من هالسنة إلا هو عمال ينجح ويعمل فلوس وفرحان بكل حاجة اووف على حظه”.

إسراء عبد الفتاح لأحد متابعيها