حسام داغر يعاتب صناع مسلسل "اللعبة 3"

 

عاتب الفنان حسام داغر، صناع مسلسل “اللعبة 3” الذي يعرض حاليا على منصة “شاهد”.

كتب “داغر” عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام” الآتي: “أنا بحب شيكو جداً.. وبحب كاست اللعبة كله بشكل عام، بس أنا مش مبسوط من دور رجب معاهم الجزء ده، بسبب إنه كان امتداد لدوره في الجزء التاني ووافقت على الجزء الجديد على كلام ووعد من المجموعة إن دور رجب مكمل بسبب النجاح اللي حققته الشخصية قبل كده ولأني ملتزم أدبيا بالشخصية إني أكملها معاهم وأنا صدقت كلامهم ودخلت التصوير على الأساس ده وكان معانا عدد حلقات قليل”.

نرشح لك:رمضان 2022.. شاهد حمادة هلال في كواليس “المداح 2”

تابع: “لكن لقيت النتيجة غير كده وتواصلت مع المؤلف وفريق الكتابة وقلت لهم بالنص لو أعرف مكنتش دخلت تصوير من الأول، لكن أنا مش زعلان لأن الحمد لله الناس عارفة كويس مين حسام وعارفين شغلي عامل إزاي قبل كده وفي نفس الوقت أنا كنت متحمس للجزء التالت لما شيكو قالي انت أحلى حاجة حصلت معايا في الجزء اللي فات، أنا حبيت بس أشاركم اللي حصل خصوصاً إن دي أول مرة تحصل معايا، لكن لسة الواحد بيتعلم وهيفضل يتعلم”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hossam Dagher (@hossam.dagher)

مسلسل “اللعبة 3: اللعب مع الكبار” من بطولة شيكو، هشام ماجد، مي كساب، ميرنا جميل، أحمد فتحي، محمد ثروت، سامي مغاوري، عارفة عبد الرسول، محمود حافظ ومحمد أوتاكا، وإخراج معتز التوني.

تدور الأحداث حول وسيم ومازو، وهما الزميلان منذ صغرهما اللذان يتنافسان ضد بعضهما البعض في شكل مباراة مستمرة بينهما، وحينما يتقدم الثنائي في العمر وينتهي التنافس بينهما، يظهر شخص غامض يدفعهما للعودة لمنافسة بعضهما البعض من جديد.

يأتي الموسم الثالث من المسلسل باسم “اللعب مع الكبار”، والذي يتم عرضه على منصة “شاهد” الإلكترونية بشكل حصري، ويستمر عرض الحلقات على المنصة الإلكترونية بداية من السبت حتى يوم الأربعاء كل أسبوع، ويتم رفع الحلقات على منصة “شاهد” في تمام الساعة 11 مساءً.